Nagłówek. Jeśli jest interesujący i ich zaciekawia, to istnieje duża szansa, że przeczytają całość lub większą część oferty.
Szukają przeważnie ceny. Chcą wiedzieć, ile muszą zainwestować, aby uzyskać dany produkt lub usługę.
Jeśli nawet nie przeczytają całego listu, to bardzo prawdopodobne, że rzucą okiem na właśnie PSy. Niektórzy czytają PSy jako pierwszy element tekstu.
W dzisiejszym artykule pokażę ci, dlaczego PSy są tak ważne i co w nich umieszczać.
PS czyli post-scriptum jest niezwykle ważnym elementem dobrego copywritingu. Musi znajdować się pod twoim podpisem. Niestety wiele osób popełnia ten błąd i po prostu umieszcza PS jako zakończenie listu/tekstu, nie zamieszczając podpisu. Jest to błąd i wygląda to nieprofesjonalnie.
PS musi być takim elementem, który zarówno dodatkowo zaciekawi czytelnika, jak i ostatecznie przekona go do skorzystania z oferty.
Jakie informacje możesz zamieścić w PSie?
- Napisz do kiedy obowiązuje dana oferta. Ogranicz ją czasowo lub ilościowo.
- Zaoferuj dodatkowy bonus dla ograniczonej ilości klientów. Podkreśl niedostępność oferty (np. z promocji może skorzystać jedynie pierwszych 57 klientów).
- Jeżeli oferujesz gwarancję na dany produkt lub usługę, przypomnij o tym. Często ten element rozwiewa ostatnie wątpliwości klientów.
- Zaoferuj zniżkę przez określony czas. Sprawi to, że potencjalni klienci nie będą odkładać decyzji o skorzystaniu z twojej oferty w nieskończoność.
- W PSie można zamieścić testimoniala (ważny element, jeśli chodzi o dobry copywriting).
Oczywiście w jednej ofercie możesz stosować kilka PSów (przeważnie dwa lub trzy).
1 komentarze:
Świetne spostrzeżenie. Wiele osób niestety zapomina o tzw. PS-ach i nie wygląda to profesjonalnie. Ja jestem akurat typem człowiek, który zwraca uwagę na takie "szczegóły".
Prześlij komentarz