W jaki sposób robić dobry marketing wirusowy?

Wcale nie musisz wydawać ogromnej ilości pieniędzy na produkcje materiałów reklamowych, aby twój viral "rozprzestrzenił" się niczym wirus po Internecie.

Wystarczy jedna dobra kreacja, event, który filmujesz lub robisz zdjęcie i publikujesz w Internecie. Kampania offline może samoistnie przenieść się do Internetu.

Jeśli viral będzie dobry, przypadnie do gustu internautom (twoim potencjalnym klientom), reklama sama dotrze do wielu odbiorców.

Dla przykładu: reklama Mini Cooper, po świętach, pod hasłem "Patrz, jakiego Mini dostałem pod choinkę."

3 komentarze:

Paulina Niżankowska pisze...

To była jedna z lepszych akcji tyle, że tak na dobrą sprawę przygotowanie virala nie jest tak prostą sprawą. Czasem wystarczy amatorskie dzieło, a czasem firma musi się natrudzić, żeby przypaść do gustu odbiorcy. Ostatnio modne stają się flash moby, które robią naprawdę niezłe wrażenie.

Agencja interaktywna pisze...

O marketingu sze[tanym, wirusowym marketing internetowy a tutaj social marketing
marketing wirusowy

Jan pisze...

Jest jeszcze video marketing i darmowe kanały do jego dystrybucji m.in. YT. Chodzi tylko o naszą kreatywność.

Prześlij komentarz