Jak można stworzyć dobry nagłówek, który zarazem przyciągnie uwagę potencjalnego klienta, jak i zachęci go do dalszej lektury ulotki?
Jest na to kilka sposobów. Nagłówki, które są najbardziej skuteczne wspominają o:
- korzyści dla klienta,
- jego problemie.
Na wielu ulotkach reklamowych, jakie dostaję w centrum miasta, nie ma żadnego nagłówka (co znacznie zmniejsza jej skuteczność, a nawet ją dyskwalifikuje).
Nagłówkiem z pewnością nie może być nazwa twojego przedsiębiorstwa, godziny, w których masz otwarte lub też hasła w stylu “Nowość w mieście“, czy też “Zapraszamy do nowo otwartego sklepu“.
Takie slogany nie mają żadnej wartości, a jedynie zajmują cenne miejsce na twojej ulotce reklamowej. Dlatego też staraj się ich unikać.
Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem nauki jazdy. Chciałbyś na ulotkach reklamować swoją usługę, czyli kurs nauki jazdy. Jak myślisz, co byłoby bardziej skuteczne? “XYZ Nauka jazdy” czy też może nagłówek w formie pytania “Czy TY też chcesz się nauczyć jeździć samochodem w 30 dni?”
Niezależnie od tego, czy jest to ulotka reklamowa, oferta handlowa, a może reklama w lokalnej gazecie – musi ona zawierać dobry nagłówek. Jego brak sprawi, że twoje materiały reklamowe nie będą inwestycją (nie przyniosą korzyści), a jedynie zbędnym wydatkiem.
1 komentarze:
Tytuł artykułu to jak stworzyć dobry nagłówek.... Przeczytałem i nadal wiem nie wiele więcej niż wiedziałem...
Prześlij komentarz