Jeśli nie jesteś do końca zadowolony z poziomu swojej sprzedaży, sprawdź, czy stosujesz już „3 sekrety copywritingu w Internecie”.
Czy znasz swoich odbiorców?
Pierwszym krokiem do stworzenia dobrej oferty na stronę WWW jest zrozumienie potrzeb swoich klientów. Kim oni są? Chcesz, aby odwiedzali oni twoje strony, więc musisz wiedzieć o nich najwięcej, jak się da.
Pomyśl o twoich obecnych klientach. Co sprawia, że korzystają z twoich usług, a nie z firm konkurencyjnych? Jakie ich potrzeby zaspokajają twoje produkty i jakie problemy rozwiązują?
Prawdopodobnie konkurencja w twojej branży jest dość spora, więc dopóki nie poznasz dokładnie swojej grupy docelowej, będzie ci bardzo trudno zyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż.
Inną ofertę powinieneś kierować do młodych osób (uczniów, studentów), a inną do osób, które już mieszkają na swoim. Po prostu mają one inne potrzeby i problemy.
Stwórz odpowiednią (dla danej grupy docelowej) ofertę.
Tak jak wspomniałem przed chwilą – oferta skierowana do wszystkich ludzi nie będzie zbyt skuteczna. Staraj się podzielić swoich potencjalnych klientów na kilka grup docelowych, a następnie stwórz osobne kampanie marketingowe dla każdej z nich.
Zapoznaj potencjalnych klientów z produktami.
Nim klient coś kupi, przeważnie musi się sporo dowiedzieć na temat określonego produktu. Mało kto podejmuje decyzję o zakupie od razu po wejściu na stronę. Dlatego też powinieneś edukować swoich klientów, dawać im dużo informacji na temat produktu, jaki oferujesz.
Możesz wykorzystać do tego newsletter, firmowy blog lub też rozbudowany list sprzedażowy (sales letter).
0 komentarze:
Prześlij komentarz