Na niektóre z nich nie wydasz ani złotówki, a za niektóre będziesz musiał zapłacić. Ile? To już zależy tylko od ciebie, bo sam możesz regulować swój budżet.
- Blog – pisz bloga na temat swojej firmy, branży. Świeże, wartościowe informacje przyciągają nie tylko potencjalnych klientów, ale także wyszukiwarki. Google bardzo “lubi” strony, na których w miarę regularnie pojawiają się wartościowe artykuły. Zadbaj o to, aby twoje publikacje zawierały słowa kluczowe dla biznesu, który prowadzisz.
- Reklamy ‘Pay per Click’ – czyli taka reklama, w której płacisz jedynie wtedy, gdy ktoś w nią kliknie. Nie musisz się martwić o to, że w kilka dni ludzie “wyklikają” twój budżet przeznaczony na cały miesiąc. W tego typu reklamach (np. Google Adwords) sam ustalasz, ile maksymalnie chciałbyś wydać w 1 dzień.
- Fora dyskusyjne – wypowiadaj się na forach lokalnych, branżowych. Będziesz mógł w ten sposób utrzymywać kontakt z potencjalnymi klientami, rozwiązywać ich problemy, a co za tym idzie tworzyć sobie obraz eksperta w ich oczach. Staniesz się dla nich autorytetem, zaczniesz być rozpoznawany (ludzie lubią kontaktować się z poszczególnymi osobami, a nie z wielkimi korporacjami). Wypowiadaj się pod imieniem i nazwiskiem, jeśli jest możliwość to zamieść również swoje zdjęcie. W swoich wypowiedziach zamieszczaj linki do swoich artykułów na blogu.
3 komentarze:
wspaniały wpis
świetny blog i ciekawe treści.
Twój styl pisania jest fajny!
Prześlij komentarz