Wielu przedsiębiorców ma bardzo dobry produkt, ale nie potrafi go przedstawić swoim klientom. Nie bądź jednym z takich biznesmenów, którzy przez zły copywriting tracą wielu klientów.
- Nagłówek
Pamiętaj, masz tylko kilka sekund na przyciągnięcie uwagi twojego potencjalnego klienta. Jeśli tego nie zrobisz, rzuci on okiem na twój list sprzedażowy, poodwiedza poszczególne podstrony na twojej stronie WWW, czy też pobieżnie przejrzy wydrukowaną ofertę.
A to na pewno nie przekona go do zakupu twojego produktu. Z pewnością będzie miał kilka obiekcji, a w bardzo krótkim czasie i za pomocą kilku zdań, które pobieżnie przeczyta, nie jesteś w stanie ich rozwiać.
Tak więc twój nagłówek musi:- być interesujący
- powodować zaciekawienie u czytającego
- przyciągać uwagę
- obiecywać korzyść
- lub prezentować jakiś problem, z jakim może borykać się twój klient
- Rozbudowane opinie zadowolonych klientów (testimonials)
Jednym z największych problemów sprzedaży przez Internet, czy też direct mail jest bycie niewiarygodnym. Jak możesz ten problem rozwiązać?
Zamieszczaj testimoniale swoich klientów, czyli ich pozytywne opinie o tobie, firmie i o tym, jak twój produkt, czy też usługa rozwiązała ich problemy.
W ten sposób zapewnisz innych, że to, co oferujesz jest już sprawdzone i “działa”.
Twój potencjalny klient może sobie pomyśleć “Skoro korzystają z tego inne osoby i są zadowolone, to prawdopodobnie ten produkt zadziała również w moim przypadku” (czyli jedna obiekcja klienta z głowy).
Testimoniale zamieszczaj już po kilku akapitach w swojej ofercie. W ten sposób przekonasz potencjalnych klientów, że to, o czym piszesz jest warte przeczytania.
9 komentarze:
nie to
interesujący wpis!
Fajny blog
ciekawe tutaj wpisy!
Super no war!
nie dla wojny
Świetnie prowadzony blog!
zgadzam się w 100%
ja tak samo
Prześlij komentarz