Zlecenie usługi copywritingowej powinieneś traktować jako inwestycję, a nie wyłącznie wydane pieniądze. Bardzo możliwe, że ofertę sprzedażową, którą otrzymasz będziesz mógł używać na wielu materiałach marketingowych (nie tylko np. na stronie internetowej, ale także na broszurach, ulotkach reklamowych, w listach direct-mail – pamiętaj, aby o to dopytać copywritera i sprawdzić zapisy w umowie).
Dobry copywriting będzie zarabiał sam na siebie. Kiedy dostaniesz wycenę usługi (a może być ona rzeczywiście na pierwszy rzut oka bardzo droga), przelicz sobie, ilu dodatkowych klientów dzięki niej musisz pozyskać, aby copywriting się “zwrócił”.
A przecież na tym nie koniec – nowa oferta będzie nadal pozyskiwać dla ciebie nowych odbiorców.
W jaki sposób możesz pomóc copywriterowi, tak aby twoja firma jak najbardziej na tym skorzystała?
Upewnij się, że twój produkt/usługa zaspokaja potrzeby klientów. Ostatnio w komentarzach pojawił się wpis twierdzący, że “dobry marketing sprzeda wszystko”.
Oczywiście jest to prawda, ale należy pamiętać, że twoim celem nie jest wyłącznie sprzedaż produktu. Powinieneś starać się o to, aby klient nie tylko ponownie skorzystał z twoich usług, ale także polecił ją innym i przyprowadził ich do ciebie.
Zastanów się, jak możesz zwiększyć zbudować wartość oferty. Czy w danym momencie oferujesz jakieś bonusy lub dodatki? Czy w cenie produktu/usługi zawarte jest coś jeszcze? Może oferujesz gwarancję, darmowy serwis, czy też zniżkę na inne produkty?
Kto jest twoją grupą docelową – do kogo kierujesz swoje produkty? Z pewnością copywriter sam o to zapyta, ale czym więcej informacji wyjdzie od ciebie, tym lepiej.
Zapytaj swojego copywritera, jakie jeszcze rozwiązania ci poleca? Może będzie to squeeze page, mailingi do newsletterów lub direct-mail. Pamiętaj, że przy większym zleceniu możesz liczyć na znaczny rabat.
1 komentarze:
Witam, zlece pracę, prosze ok e-mail
senssei@wp.pl
Prześlij komentarz