
Załóżmy, że znasz odbiorcę, a jest nią firma, u której coś kupiłeś lub skorzystałeś z jakiejś usługi. Prawdopodobnie decyzję o przeczytaniu (lub nie) podejmiesz na podstawie tematu maila. Jeżeli cię zainteresuje, z chęcią spojrzysz w jego treść.
Teraz postaw się w sytuacji wysyłającego takie wiadomości. Czy zdajesz sobie sprawę, że przez źle napisany temat e-maila, możesz stracić wielu potencjalnych klientów?
Co w takim razie możesz pisać w polu ‘temat’ jeśli chcesz, żeby twoje wiadomości zostały przeczytane?
- Zadaj pytanie. Ludzie będą ciekawi odpowiedzi (a powinni znaleźć ją w treści maila) np. “Czy znasz już 5 elementów skutecznego maila?
- Wzbudzaj ciekawość, stosuj niedomówienia, niedokończone zdania, czy wielokropki np. “Gdy przeczytałem ten tekst to…”
- Napisz ciekawą “zajawkę” historii, która opowiesz w swoim mailu
- Odwołaj się do bieżących wydarzeń. Napisz, co się stało w ostatnim czasie. Ludzie lubią wiedzieć, co aktualnie się dzieje.
- Nawiąż do zainteresowań twojej grupy docelowej. Bardzo możliwe, że spora liczba osób będzie mogła się utożsamić z danym tematem.
- Zwracaj się bezpośrednio do adresata. Jeśli korzystasz z autorespondera, to w treści tematu zamieść imię subskrybenta – użyj zmiennej [name] lub [imię].
1 komentarze:
ciekawy blog bede czytala na biezaco
Prześlij komentarz