Ludzie na starość mają kłopoty z krzyżem


Od jakiegoś już czasu trwa niezłe zamieszanie dot. krzyża pod Pałacem Prezydenckim. Pojawiły się już nawet głosy, że należy przenieść Pałac Prezydencki, ponieważ zasłania krzyż.

Niektórzy obronę krzyża stawiają za sprawę honoru, inni się śmieją, a jeszcze inni sprytnie wykorzystali sytuację, aby zapewnić sobie darmową reklamę.
Jak to zrobili?

Na stronie firmy "Kotlewski" możemy przeczytać:
Od kilkunastu lat obserwujemy w Polsce zupełną bezsilność zwykłych ludzi w konfrontacji z urzędnikami i zagranicznymi firmami. Supermarkety stawiane w miejscach szkolnych boisk, budowa apartamentowców zasłaniających dostęp do światła słonecznego dla istniejących budynków i mieszkań, ludzie wyrzucani pod byle pretekstem z własnych domów. Do niedawna wydawało się, że zwykły człowiek nie ma szans w starciu z cynicznymi instytucjami.

Nowa oferta firmy Kotlewski ma pomóc przywrócić równowagę sił, dając ludziom do ręki broń, która pomoże im walczyć o swoje prawa. Gdy zdawało się już, że nie mamy żadnych szans, okazało się, że istnieje jedna rzecz, której boi się policja i urzędnicy – Krzyż Święty. Wreszcie znalazła się pałka, której obywatel może użyć aby wymusić na państwie właściwe decyzje.
W jaki sposób firma "Kotlewski" może nam pomóc? Okazuje się, że w ciągu kilku dni są w stanie przygotować wysokiej jakości krzyż oraz zapewniają (tu uwaga!) "ludzi, którzy będą nad nim profesjonalnie czuwać".
Pomożemy obronić miejsca przeznaczone pod budowe lub rozbiórkę, prywatne posesje, mieszkania i inne nieruchomości. Niedopuścimy do wejścia na teren nieporządanych osób. Obecność Krzyża gwarantuje przewagę nad służbami porządkowymi.
Ile osób z tego skorzysta z tej oferty? Nieważne, bo liczy się to, że o firmie "Kotlewski" napisało już wiele gazet (za darmo). I bardzo możliwe, że wielu odwiedzających skorzysta z "normalnej" oferty firmy, czyli: stolarstwo artystyczne, renowacje, wyposażenie pokojów, prace konstrukcyjne itp.

Przyznaję, pomysł na promocję i wykorzystanie bieżących wydarzeń świetny. Niczym z "Hipnotycznego Marketingu" (Joe Vitale).

Na ogólnopolską reklamę wcale nie trzeba wydawać dużych pieniędzy. Wystarczy ruszyć głową.

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

a to ci dobre: http://img39.imageshack.us/img39/8530/40079425663351811759906.jpg

Prześlij komentarz